SAYFALAR

27 Haziran 2015 Cumartesi

MACERANIN SONU

     27.06.2015'te Maceranın sonuna geldik...31.07.2006'da başlayan Arka Sokaklar macerası bugün sona erdi.Dizi ilk başladığında ben 4.sınıfa geçmiştim,dizi bugün final yaptı ve ben üniversite 2.sınıfa geçtim.Aradan geçen 9 sene de filmde ki çocuklar kocaman oldu.Her replik artık alışılır hale gelmişti,bir ihbar geliyordu ve hemen olay yerine yakınız diyerek olaya müdahale ediliyordu.9 sene boyunca,son 2-3 senedir düzenli olarak izlemesem de,hiç bir zaman bir olaya uzağız dendiğini görmedim.

     Dizi 2011 yılında en iyi polisiye filmi olarak,Antalya Kültür Sanat Vakfı'ndan ödül almıştır.Dizi de oynayan çocuklar herkesin gözü önünde büyüdü.9 sene de kocaman oldular.Hiç bir zaman çözümsüz kalan bir olay olmadı.Başlarına o kadar olay geldi ama hiç kimseye neredeyse hiç bir şey olmadı.
      
    Dünya'da böyle bir kaç tane ekip olsa,her şey çok güzel,dünya daha da yaşanılır bir hal alır.Düşünmesi bile güzel,sorunsuz ve rahat bir hayat..... ama maalesef  yaşamamız da böyle şeyler olmuyor.Arka Sokaklar dizisi konuşmakla bitmez ama bitmesinden dolayı kısaca kendi düşüncelerimi yazmak istedim.Sizinde dizi ile ilgili yorumlarınız olursa yorumlarınız da belirtirseniz maceranın sonunda hepimiz bulunmuş oluruz.

2 yorum:
Write yorum
  1. Başka bir kanalda devam edicek diye söylentiler var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda bir şey duymadım fakat benim düşüncem devam etmemesi yönünde 9 sene yeterli hatta fazla bir süreydi.

      Sil