SAYFALAR

1 Temmuz 2015 Çarşamba

SURVİVOR


      

    Haftanın nerdeyse her günü yayınlanan Survivor'da artık sona yaklaşıldı.10 yıldır süre gelen yarışma bu sene All-Star olarak adlandırıldı ve geçmiş yıllardaki yarışmacılarla karma takımlar oluşturuldu.Haftalık tv reytinglerine bakıldığında hep en yukarıda olmayı başardı,bu durumda halk tarafından ne kadar takip edilen bir program olduğunu gösteriyor.Acun Ilıcalı,uzun süredir başarısıyla gündemdeydi fakat tv8'i alarak artık başarılarının devamını kendi kanalında da devam ettirerek başarısına başarı kattı.





  Benim şahsi düşüncem bir filmi,programı izlerken verilen reklam arası çok fazla olduğunda insanı sıkar ve reklamlar girip başka kanala geçtikten sonra o kanala dönüş sıkıntı olur ama Survivor'ın yayın anında verilen reklam araları çok uzun olmasına rağmen reyting konusunda düşüşe nerdeyse hiç uğramıyor ya da çok az uğruyor.Survivor All-Star'dan sonra tekrar bir Survivor düzenlenir mi bilmiyorum ama görünen o ki halk tarafından bu kadar izlenirken tekrar düzenlebilir.



  Daha önceden Acun Ilıcalı'nın hayat hikayesiyle ilgili çıktığı bir kaç programı izlemiştim ve yazıları okumuştum.Yaşadığı çok fazla zorluklar varken,yukarıda anlattığım satırların baş mimarı olmak çok büyük bir başarı.Kişisel gelişim kitaplarında ya da internette başarı hikayelerinde de bu tarz durumlar görebiliriz,bu durumların hepsi bize yaşadığımız zorluklar karşısında hiç bir zaman pes etmemiz gerektiğini gösteriyor.

  Survivor All-Star'ın sonuna yaklaşırken finali garantiliyen Turabi artık büyük ödülün bir köşesinden tuttu ve rakibini bekliyor.Bakalım şampiyon kim olacak? Bekleyip göreceğiz,herkese iyi seyirler.

2 yorum:
Write yorum
  1. yarismanin cok afedersin boku cikti yillardir izlemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sık takip etmesemde izliyorum,düşüncen olumsuz fakat,takip eden çok fazla insan olması,yarışmanın devamlı olmasına etken diye düşünüyorum

      Sil