SAYFALAR

21 Nisan 2016 Perşembe

İnovaTİM

       Üyesi olduğum 2000 kişilik İnovaTİM ailesini tanıtmak istiyorum.İnovaTİM,Türkiye İhracaatçılar Meclisi tarafından oluşturulan üniversite öğrencilerini İnovasyon,Entelektüel Sermaye ve Bilgi Çağı Ekonomisi konularında yetiştirmek üzere kurulmuş kocaman bir ailedir.

   İnovaTİM'le tanışmam okuduğum üniversitenin web sitesinde "İNOVATİM Ailesi Sizleri Bekliyor" adlı haberini görmemle başladı.Ondan sonra biraz araştırma yaptım ve İnovaTİM'e başvuru yaptım.Başvurumu kasım ayında yapmıştım ve belli bir süre sonra ikinci aşama olan görsel zekaya dayalı yetenek sınavına girdim bu sınav internet üzerinden gerçekleştiriliyor.Bir süre sonra gelen mailde 3-4-5 Aralık'ta İstanbul'da düzelenen Türkiye İnovasyon Haftasına,İnovaTİM üyesi olarak davetli olduğum yazıyordu ve bu aşamadan sonra İnovaTİM ailesinin resmi bir üyesiydim.İstanbul'da ki etkinliğe 2000 kişi çağrılmıştı ve bende o şanslı 2000 kişiden biri olduğum için mutluydum.

    Bundan sonra yeni bir dönem başlamıştı.3-4-5 Aralık'ta Türkiye İnovasyon Haftası'nda çeşitli görevler aldık orada birbirinden başarılı kişileri dinleme fırsatımız oldu ve şirketlerin yaptıklarını görme şansımız oldu.İstanbul'da ki etkinlikte aramızdan seçilen 80 kişi,iş adamlarıyla bire bir görüşme fırsatı yakaladı.

    İnovaTİM ile başka üniversitelerden arkadaşlarla tanışma fırsatımız oldu,kendi üniversitemden arkadaşlarla ise belirli çalışmalar da bulunduk.Mart ayında İzmir'de gerçekleşen bir etkinlik vardı ve önümüzde 5-6 Mayıs'ta Ankara'da bir İnovasyon Haftası etkinliği düzenlenecek.İnovaTİM yeni dönem başvuruları devam ediyor. Sizlerde İnovaTİM ailesine katılmak isterseniz yapmanız gereken  http://www.inovatim.org/ adresindeki başvuru formunu doldurmak.


  Başvurular için son tarih 20 Mayıs 2016.Yazımda anlattıklarım sadece bir kısım,İnovaTİM etkinlikleri çok geniş bu konuda sosyal medya hesaplarından ve web sitesinden daha da bilgi alabilirsiniz.Bunların yanında sorularınız olursa seve seve cevaplarım.Süleyman Demirel Üniversitesin'den katılan İnovaTİM üyeleri ile okulda bir yapılanma aşamasındayız bizi de sosyal medya hesaplarımızdan  Facebook hesabımız ve Twitter hesabımız takip edebilirsiniz.

      Sizleri de İnovaTİM ailesinde görmekten mutluluk duyarız.Daha da detaylı bilgi almak için http://www.inovatim.org/ adresini ziyaret edebilirsiniz.

  

     
      

    

Hiç yorum yok:
Write yorum