SAYFALAR

20 Eylül 2015 Pazar

ALIŞVERİŞ ARTIK ÇOK KOLAY

   Artık alışveriş çok kolay... Önceden küçük bir yerde yaşıyorsak orada istediğimiz ürün yoksa o ürüne erişme şansımız neredeyse yoktu.Teknolojinin ilerlemesiyle birlikte,istediğimiz ürün ne kadar uzakta olursa olsun  tek tıkla    istediğimiz ürüne erişme imkanına sahibiz.


  İnternetten alışveriş ile hem ürün çeşitliliğini çok fazla seviyeye çıkarabiliyor ve fiyat olarak da çok fazla ürünü kıyaslama şansı elde edebiliyoruz.Bu işlemleri yapmak ise sadece 5 dakika,peki 10 tane mağazayı gezseydik ne kadar süre harcardık? Bu sorunun cevabı 1 saatten fazla bir süredir.Bu durumları göz önüne alınca artık alışveriş çok kolay.
  Önceden internetten alışveriş yapmaya bende çekinirdim fakat 3 aydır çoğu ihtiyacı internetten yaptığım alışverişlerle karşılıyorum.Fiyat olarak dışarıdan daha ucuza alıyorum ve ürün kapıma kadar geliyor.Taksit imkanı olarak da seçenek fazla.

   Geçen günlerde gözlükçüye gittim.Lens siparişi verdim,önceden verdiğim siparişlerde az da olsa taksit imkanı sunuyorlardı fakat artık taksit yapmadıklarını belirttiler ve fiyatı internete göre fazlaydı ve siparişin gelme süresi de normalden fazlaydı.İnternetten bu durum hakkında araştırma yaptığımda almak istediğim ürünün fiyatı hem ucuzdu hemde taksit imkanı sunarak ödeme açısından kolay bir imkan yaratıyor.Ürün hemde kapıma kadar geliyor git-al-gel derdi yok.Bu anlattığım olay sadece bir örnek.

 Bugünde dışarı da gezerken bir broşür verdiler.Broşürde paylaşılan reklam şarküteri konusunda da alışverişin artık internet üzerinden yapılıp kapıya kadar getirilmesiydi.Teknolojinin ilerlemesi sadece giyim ürünleri ya da teknolojik aletler değil gıda ürünleri olarakta kapıya servis imkanını açtı.Zaman geçtikte bu seçenek daha da artacaktır ve internetten alışveriş yapan sayısının ilerleyen zamanlarda daha da artacağını düşünüyorum.Artık alışveriş çok kolay....

Hiç yorum yok:
Write yorum